pondělí 4. června 2012

Dnešní den byl prostě...normalně normální :D

Ještě 7dni :) Budu na plaži,a vy se budete smažit ve škole :) tak si to tady užijte...nebojte dovezu fotky !
Tumblr_m50dgr1hsz1rs4o4go1_500_large
Ahoj.Prostě nechci věřit tomu,že už za 7 dni pojedu na dovolenou :) !  BULHARSKO ! ♥ ♥ ♥  Je to neuvěřitelné.Zdá se mi že to je za strašně dlouho dobu.Ale je to za sedm dní :) uplně se těším !  Těším se na to ,že už nebudu ve škole,a budu si chodit po plaži ,uživat si.a vy se budete mučit a nebo jezdit na výlety :D super taky,ale stejně se těším ješte více....A aby vám to nepřišlo jenom  tento članek o tom jak se těším tak jak byl dnešní den ? chcete vedet ??? čti o par řádku niže :D

Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, co nejsi.

Rano jsem stanula kolem 6:20 nebo tak nějak....Ještě musím připomenout prší tu celý den :D V noci ve 4 mě probudilo hřmění a strašný liják,zavřela jsem okno a lehla jsem a spala :D Šla jsem spát ve dvanáct..jinak třikrát slava ivane bagové za vítězstvý...sice jsme více fandila aničce,ale oboum jsem to přála stejně :) takže mi bylo jedno jestry ona nebo ona :D   Ve škole to uteklo jaksi rychle...teda nečekaně :D První hodinu zemák to jenom tři prezentace a utzavereční pisemka která pro me dopadla užasně :) potom ajina,která pro me ze zaverečné znamky dopadla užasně :) ! Potom matika tam jsem nepochopila nové učivo takže na pipinku :D ale tak pololetka je v patek a ja to musím napsat na trojku nebo aspon na čtyřku abych nahodou depropadla...matika je na ho p*** :( :D  Jo potom byla občanka....aktuality,no nejak jsme s ezasekla jak sjem si stoupla ped tabuli,ale nakonec jsem řekla  to o tom hlase,protože jsme zapomela že mame aktuality :D no a dejak ?? tož v pohodě.až na tu pisničku težkou jak piča,a ja ji enumela a mela sjem skoro všechno dobře,ale myslela jsem si že to amm  blbe a tak škrkla a opsala no takže jsme mhoa mít dvoju a budu mít troju nebo petku a budu na dne vole s tou znamkou,ale ta  pořad to je dvoja,ale hnusná :D Potom jsme čekaly s kristýnou enž ji začnou pracovky potom jsm šla domu..jo jinak šlapla jsme do hovna :D super vuně :D no doma jsme si dala obed...potom jsme jely na kole s babičkou na šišky...babka to ma na zahradku :D super....No potom jsem koukala na filmy...miluji tyhle filmy :D ! no a ted koukam na primu na toho kuchaře,potom tam je hotel paradise,a ja budu koukat,konečně je vyřazovaní ! :) tak se těším...mejte se fajně....A komenty dolu...jak jste se měli vy dneska ???

Žádné komentáře:

Okomentovat