pondělí 4. června 2012

Blbý nadpis :))

Zase škola,ale ted už jenom 6 dni :D to mě drží nad vodou !


Ách bože decka,nechapu,že ta škola musí být,dneska jdu naštestí do školy na druhou hodinu je sice 45 už skoro,a aj tam mam být 8:35,ale nejsem oni namalovaná,oblečená,nic prostě :D super že ? :D Jinak bych chtěla dneska natočit videoodpoved číslo dva,ale na tento blog ji ješte davat  nebudu první tady začnu psát a aš uvidím že me naštevujete tak hned budou i videa :D Jinak jste si mohly všimnout nového desingu,delala ho ladydariel :) Děkuji moc,protože ja se v tomhle neorintuji :D Blog je lepší v tom nastavovaní,a blogspot am více možnosti zase tak nějak bych to řekla :D no...Dneska mame ve škole první hodinu matiku to určitě nějak  zase přežiju,učitele mám rada :) Potom místo češtiny občanka,tak to je v pohodě,náš ředitel je dost dobrý učitel :D Potom fyzika,tak tu musím přežít,i když fyzikářka me ani ja ji nemáme radi :D A pak ajina,ta mi je jedno :D Ale nesnaším jak an začatku hodiny skouší  pusti poslech a kdo ví sedne :D nebo  nejakou vetu :D A ja jsem vždy skoro poslední.. :D super ! :D zajmějte se ! :D no tk ja se jdu nachystat a vyrazím potom do školy,ješte dneska napišu to se nebojte,ja jsem strašná,nevydržím bez toho psaní tak čágo děcka :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat