úterý 5. června 2012

No coment ! :D

Smutek,aniž by se něco stalo ? 

Dnešek,no tak newím,zhrnula bych ho jako takový normální den,nic exstra a ani nic nenormálního :D Prostě den jako den,přijde mi to jako by všechno utikalo pomalu,narozdíl od minuleho týdne :D super no.. Zítra je trpeve středa :/ minulý týden jsem říkala ježiši to už je středa ? to jde tak pomalu,no nic nebudu si tady stěžovat,jdu hlavne napsat ten muj strašně zajimavý den,jinak nafotila jsem nejaké fotky tři tak je dám do članku :D nic moc,ale tak to je jedno :D


Dneska jsem šla na druhou hodinu,což chodím každý uterý :D ! No takže jsem stavala až v 7:20 ! v tuhle dobu jsem už na ceste do školy.ale stejně jsem nebyla moc vyspaná,protože jsem šla spát v jednu rano :D Já vím super zavislák na telce...ale tak co jako,stanula jsem tak proč to řešit.Do školy jsem přišla no ke škole píše na 30 nika už tam stala tak obe chlamec :D kachna nam otevřela,ona měla ješte nemčinu,ale tak otevřela s nikou jsme čekaly na chodbě než skončí ! :D  Potom byla matika ! no tak jakože jsem hnup,ale našla jsme nové pouzdro s pastelkami a fixamy tak jsem mohla vybyrvovat a podtrhavat tak aspon to mela štabní kulturu jak říka naž ředitel do občanky :D Třetí hodinu byla občanka místo češtiny,no docela mi to vadilo,nemohly jsme opakovat na pololetku která mi zítra čeka,ale učila jsem se a budu se ješte učit večer i rano ! :) No pak byla fyzika,v pohodě ! jsem se ji strašně bala...no a tam jsme taky psaly podtrhavali takže v pohodě :D ... no a ajina,tak na začatku hodiny otravné skoušení,ale tak nejak jsem to přežila a byl klid :) 
Jo ja vím velká ,tlustá ale tak to mě nijak nežere :D Po školy jsem šla s kristýnou a řešily jsme kluky :D jńo ze třídy jací to jsou debilové,jak se smějí že my hrajeme stop zem,ale hlavně že oni behají po tříde a hazi po sobe mokrý toaleták,nebo  se malatí flaškama,a pak to stříkají po sobe,nebo po sobe plivou,no nevím jsou to debilové :D Po školy jsem přišla domu dala obed,a šla sjem si opsat učivo udělala jsem si takový menší sešitek...učila jsem se pořad ! :) Zítra mame pololetku z češtiny tak to musí dopadnout nanejvíš do trojky ! :
) Držtě palce ! tak se mějte krasně a užijte si zbytek krasně propršeného dne :D snad budei zítra pršet...ješte více ! :D no tak defitivně ahojky nebo ja bych tu psala hodinu ješte,....




1 komentář:

  1. Tos neviděla mě, když mluvíš o tloušťce :D
    A ještě, že už nemusím řešit vstávání a utíkání času :D I když teď bych raději byla ve třeťáku, než abych musela na zítřejší přijímačky :D

    OdpovědětVymazat