středa 6. června 2012

Tak nejlepší den !

Že by mi konečně něco šlo ?? :D


No tak asi,vám to přijde blbý co ted napišu,ale jsem štasná !!! a je mi jedno co si budete  říkat :)
Já ve tříde nepatřím k těm nejchytřejším,a tak jsem dneska byla překvapena :) a jsem štasná.Včera jsem se učila četinu a mam s té pololetky dobrý pocit,až an jedno cvičení :D což mi je jedno,bych to nedala ani po druhé :D  No jinak mam blbou spravu ohledně aší učitelky,ona je těhotná,takže super ! :(  V zaři ze nevratí,na dejepis budeme mít za ty dva roky na druhém stupni taze novou učitelku ! super už třetí :D A na četinu budeme mít co jsme meli ted na dejak super,nechapu... jsem nasraná ! :)) !  No nic...v matice jsme počítaly přiklady nové učivo,povrch a hmotnost kvádru nebo  hustota..ted nevím,a já byla mezi  5 lidmi co to měli dobře :) a udělaly.Tak kdo by nebyl štasný ! No potom patou hodinu byla  beseda s policisty jeden kecal jak je nebezpečné davat na internet udaje a jak to mohou zjistit  :D no a že když policie da na svuj púruzkum na internetu naše jmeno najde to všechno na jake stranky se kdy dival a co tam dělal...sakra to by zjistily hodně :D no tak v telaku jsem byla nějaká divná ! nechapu jak jsem to mohla udělat...Měli jsme 45sedylehu udělat za minutu,dala jsem to.. dobrý,a mela jsem ješte rochu času ale jak sje vedela že jsem to udelala byla jsem spokojena ... holky nechapavě na mě čumely :D no tak aspon nekdy že dojdu do telkau a udelam neco :D Hod ne koš za jedna...taky..všechno...ale vyhyb neudelam takže za pokud 4 :D no co...jednička s telaku to nebude zase dvoja :DD dobrý až an to že do teláku věčné nechodím...no ted jsem došla jsem po jidle...místo knedle chleba :D to je jedno.Kamoška mi zavolala a ja letím na kole...PODLEDNÍ 2 DNY A BUDE VÍKEND !  tyhle dva dny jsou v tomhle školním roce pro me poslední :( kdy se učí ! a pak po neděli na dovolenou :)) Ježiši jak ja se těším...tak se mějte krasně !

Žádné komentáře:

Okomentovat